Ejendomskontoret

Ejendomskontoret er åbent efter aftale tirsdage i tidsrummet 18.00-19.00.
Træffetid kan derudover aftales udenfor normal åbningstid.

Træffetid aftales ved henvendelse på mail , telefon 29 99 31 02 eller ved henvendelse til viceværten.

Adressen er Stefansgade 46, st. tv., 2200 København N

Bestyrelsen kan derudover kontaktes på og telefon: 29 99 31 02
(der er ingen fast telefontid, men vi bestræber os på at alle opkald vil blive besvaret. Ved manglende svar indtal en besked på telefonsvaren eller send en SMS og du vil blive kontaktet).

Kontakter

Hvem skal du have fat i?

Vi har samlet alle foreningens vigtigste kontakter, så du kan henvende dig direkte med konkrete spørgsmål og problemer.

Bestyrelse

Daniel, Bestyrelsesformand

Email:

Frederikke, Bestyrelsesmedlem

Email:


Andreas, Bestyrelsesmedlem

Email:

Simon, Bestyrelsesmedlem

Email:

Kenneth, Bestyrelsesmedlem

Email:

Mikkel, suppleant

Email:

Stine, suppleant

Email:

A/B Merkur, Kontakt til hele bestyrelsen

Email:

Telefon: 29 99 31 02

Webmaster

Simon, Webmaster

Email:

Varmemester

Michael Jensen, Varmemester

Kontor: Stefansgade 46, kælderen

Email:

Telefon: Tlf: 60 43 49 04

Administration

Vibeke Harders, Ejendomsadministrator

Email:

Telefon: 33 70 77 73 (Ingen henvendelser vedr. ventelister)

Foreningens håndværkere

Foreningen har en række håndværkere, som vi har en fast aftale med og som beboerne med fordel kan anvende.

I visse tilfælde skal foreningens håndværkere anvendes.

Se mere og find kontaktoplysninger til foreningens håndværkere her.

Flaglauget

Email:

Her kan du se mere om flagdage i AB Merkur